Takk for tiden på Nesodden. Det var en fin tid. Hvil i fred🌹
Takk for alle de gode årene vi har hatt sammen. Vi delte en fin tid som ledere i både SAS og Nobina, og jeg ser tilbake på det med stor takknemlighet.
Jan Petter var alltid en det var lett å prate med – en som både lytter og deler. Samtalene våre handlet ofte om jobb, men minst like mye om livet, reise og ferie, familien og døtrene våre. Det er nettopp disse samtalene som har gjort samarbeidet vårt så spesielt og verdifullt.
Takk for vennskapet, støtten og alle gode minner.
Du var en god sparringspartner i mange diskusjoner både mens vi jobbet sammen og etterpå. Vi utvekslet også mange erfaringer i de hobbyene vi hadde felles. Du hadde hele tiden en høy stjerne hos oss begge.
Vi vil savne at du jevnlig tok kontakt.
Hvil i fred, Jan Petter.
Tusen takk for alle gode minner gjennom så mange år, med fotballen, familie og den uvurderlige hjelpen du ga i en tung tid. Jeg vil savne de gode samtalene og humoren din! Mine varmeste tanker og medfølelse går til familien!❤️
For bare noen uker siden snakket vi om planer og drømmer. Du gledet deg så mye til reisen til Polen, til 70-årsdagen din på båtturen til Kiel. Det er vanskelig å forstå at du gikk bort så tidlig. Takk for alle samtalene, godheten og tiden vi fikk sammen. Hvil i fred Jan Petter
Jeg kjente Jan Petter fra tiden vi begge jobbet i Nobina. Han var en god kollega, venn og samtalepartner. En mann med sterke meninger og sunne holdninger, engasjert men alltid med et glimt i øyet. Han var en person du både lyttet til og lærte av. En som brydde seg mye om andre. Hvil i fred, Jan Petter.
Jan Petter, hva gjorde du nå? Jeg håper noen har bruk for deg der du er nå.
Selv må jeg takk for at du var den du var og at jeg fikk lov å kjenne deg.
På jobb var du den gode kollega som bare fiksa det.
Som venn du en fornøyelse å være under samme tak.
Og så de gode samtalene.....
Nå sitter vi igjen med tomrommet, og alle varme tanker går til nære og kjære, særlig jentene.
Hvil i fred Jan Petter..
Det var en glede og inspirasjon å bli kjent med deg 🌹hvil i fred 🌹
Petter, you are the greatest friend, the fullest support without any conditions. Your words, humor and positive attitude for life will be deeply missed.
Jeg har mistet min gode støtte. Dette er ikke til å forstå
Tusen takk for at jeg fikk være kollega med deg i SAS. Mye kan løses med latter, og det gjorde vi! Det at vi også møttes på fritiden er et tegn på godt vennskap. Takk for alt du var.
Jeg ble så utrolig trist når jeg hørte at Jan Petter hadde gått bort 😢💔😔 Vi jobbet sammen på Gardermoen- han på SAS Ankomst, og jeg på Radisson- hotellet rett over gata. Vi samarbeidet så godt hver gang det var forsinkelser og kanselleringer som krevde hotellovernattinger, at jeg anså oss for å være kollegaer. Jan Petter var drivendes dyktig i jobben sin, og INGEN taklet kranglete passasjerer så godt som han 🙌🏻 Han var stø som en klippe, og samtidig lun og morsom, og verdens triveligste mann 🥰 Jeg skjønner at savnet må være enormt. Kondolerer så mye til familie og venner 🌹Verden ble plutselig litt fattigere ♥️
Hvil i fred, kjære Jan Petter ♥️ Du er for alltid i minneboka mi 🤗🥰
🌹God kollega gjennom mange år🌹meningsutvekslinger,tross ikke alltid like enig!Uttrykte og snakket mye om døtrene,og ikke minst,mor Lill,ferieturer Granca🌹🌹🌹han satte veldig god pris på dere🌹🌹 🌹
Var så heldig å få en siste samtale med deg på 17 mai. Jeg så smilet ditt komme da jeg fortalte deg om hvor flink du hadde vært med døtrene dine. Hvor sterke og flinke de var blitt. Jeg har fått æren av å videreføre din slektslinje. Ailine og Timmi var så heldig og ha en så snill morfar. Deres beste minne av deg vil være da du sto på terrassen i 7. etasje i Spania og kastet ned godteri i bassenget til de. Dette vil jeg gjøre med de igjen for å ha et morsomt minne som de kan huske deg på. Hvil i fred. Tusen takk for all tiden jeg ble kjent med deg. ❤️🌹
Har så många fina minnen från SAS Flyg Bussen , SAS på Gardermoen , Resor , middagar , långa samtaler ❤️ Tack Jan Petter 🙏 Glömmer dej aldrig ❤️
Takk for tiden som kollega, Jan Petter. Trist å høre at du har gått bort. Hvil i fred. Mine tanker går til dine nærmeste. 🕊️
Ord blir så fattige, dette er bare trist. 😢
Takk for mange gøyale stunder og alle fine samtaler vi har hatt. ❤️
Varme tanker går til Lill, Kristine og Ida m/fam. ❤️
Hvil i fred Jan Petter 🥀
Så trist og rart å tenke på at en kjær tidligere SAS-kollega ikke lenger er blant oss. Jan Petter var min trygge og kunnskapsrike mentor og venn gjennom flere år. Min solide støttespiller som mer enn gjerne delte av sin brede kompetanse.
Han hadde også en unik evne til å navigere i storm og på opprørt hav og visste alltid å føre «skuta» trygt i havn.
Jeg vil for alltid huske din herlige humor og ditt lune smil,, kjære venn.
Mine tanker går til familien❤️
Dette var veldig trist 😢 han var en veldig omtenksom sjef og kollega i SAS med mye humor, og jeg minnes han med smil i hjertet ❤️ kondolerer til hele familien 💐
En bauta og handlingens mann med autoritet, samtidig trygg og fjellstø mann. Takk for alle fine samtaler og samarbeid gjennom tiden , og ikke minst Quiz spørsmålene men tekster tatt ut fra en sang🎼 Takk for alt Jan Petter
Så veldig leit og alt for tidlig.. Tenker med glede på mange fine år sammen i SAS, og kondolerer så mye til hele familien. 💐
Vår dypeste medfølelse i sorgen❤️🌹
Dette er bare trist. Jan Petter var en god kollega som ble min nære venn som jeg ble så glad i. En god hedersmann, et helstøpt menneske som er dypt savnet. Mine varmeste kondolanser til familien ❤️
Varme tanker fra oss til deg kjære Lill, barn og barnebarn ❤️
Trist nyhet . Gode minner om en god kollega . Mine tanker går til familien i disse tunge tider
Dette var trist,😢bare gode minner fra alle år i på jobb i SAS med Jan Petter♥️ Hvil i fred Jan Petter og kondolerer så mye til familien♥️
Kondolerer til familien❤️ Takk for gode minner Jan Petter
Takk for fantastisk samarbeid, gode samtaler og latter. Hvil i fred min gode venn og kollega. Varme tanker til dine kjære.
Takk for fantastisk samarbeid, gode samtaler og latter. Hvil i fred min gode venn og kollega. Varme tanker til dine kjære.
Dette er så trist😢Takk for mange artige og lærerike år hvor vi jobbet side by side på backoffice på SAS Ankomst❤️Kondolerer masse til din kjære mamma og jentene dine❤️🌹
Du var min leder i SAS for rundt 20 år siden, til kontoret ditt kunne jeg gå for å få ut futt og for å få trøst.
Vi hadde mange fine samtaler, du og jeg. Et godt smil, glimt i øyet og en herlig humor, hadde du
Hvil i fred, Jan Petter.
Med vennlig hilsen
Birgitte Velde
Dette er bare trist og leit.🥀
Takk for mange år som kollegaer i SAS , og dertil vennskap.
Hvil i fred.🥀
Inkluderende, rasjonell, vennlig og en utrolig god samtalepartner.
Petter, du vil bli husket.
Vil i fred ❤️
Takk for tiden vi jobbet sammen. Du var en utrolig god kollega som har satt spor. Varme tanker til dine nære og kjære
Takk for alle gode minner da du jobbet i sas. Hvil i fred jan petter❤️
Dette er bare trist💕Takk for mange fine stunder gjennom 48år💕Savner deg allerede og tlf og mld fra deg💕Hvil i fred Jan Petter💕💕
Dear Lil I am still in the shock of we have lost Petter... He is strong backup in my life as a great friend. Send many hugs to you and girls. Jessie