Minnes Mary med glede!Mange fine hverdagsminner !!
Tusen takk for en viktig og fin tid. Jeg er takknemlig for alle gode minner. ❤️klem fra Christine
Takk for gode minner ❤️ Lyser fred over tante Mary's minne ❤️
Takk for at du lærte meg å spille piano!
Hvil i fred
En varm hilsen fra Gerd Elin
Takk for alle gode minner❤️
Varme tanker til familien!
Min medfølelse i sorgen over en kjær mor.
Vi tenker på dere alle❤️
Varme tanker og siste hilsen fra Unni
Marry var en veldig søt og blid dame. Hun spilte i bryllupet til foreldrene mine på Strand, 2-3 år etter krigen! Du vil bli savnet på Parkensenteret!
Hennes hjerte har stoppet å slå. Men minnene lever videre i våre hjerter♥️. Takk for det hun var!