Varme helsingar til familien ❤️
Kondolerer til familien
Du vil bli savnet tante Ingfrid. Du ble en tante for meg og jeg vil aldri glemme de fine stunder vi fikk sammen både I Haltdalen og Sandefjord.
Takk for alt min kjære venninne
Takk for alle gode minner med gode samtaler,latter og glede🩷Du vil bli dypt savnet🩷
Kjære bestemor og Ingfrid.
Takk for alle gode minne, frå somrar på Voss og barndom i Vågå, til overnattingar i Sandefjord og fine restaurantbesøk i Oslo.
Du har alltid vore ei trygg og god bestemor, sjølvstendig, sprek, skarp og med eit imponerande minne.
Eg hugsar kanskje ikkje alltid dei konkrete augneblinka, men eg hugsar kjensla av at du alltid var der.
Takk for alt.❤️
Kjære bestemor og oldemor.
Takk for livet du oss gav. Takk for alt du oss lærte. Takk for alle samtalar, leksehjelp og gode råd. Takk for alle fine stunder. Takk for alle timar med brettspel, kortspel og høgtlesing. Takk for di grenselause varme og kjærleik. Takk for alle bestemorklemmar. Takk for deg og takk for meg.
Eg avsluttar med eit sitat av ein fire-fem år gamal Martin Damstuen:
"God natt. Sov godt. Drøym søtt og gla ti de!"
Takk for alle fine minner Mimmi❤️ glad i deg❤️
Kjære Ingfrid Takk for godt naboskap i Lundenveien i over 20 år, og alle fine stundene vi hadde sammen. Tenker på deg Roar i sorgen og savnet
Takk for alt du var for meg og mine, Ingfrid. ❤️ Glad i deg.
Kjære Ingfrid ❤️Jeg er glad akkurat du ble min fars kjæreste, forlovede og samboer i over 20 år❤️Jeg er glad i deg, og savnet etter deg blir stort❤️Stor klem fra Hanne❤️
Takk for alle fine år Ingfrid
Klem frå Vetlasyster og Jan Harald
Takk for alle gode minner
Byttomfot`n Seniordans
ei siste helsing
Mi medljensle i sorgen
Føler med dere i sorgen.
Kvil i fred.
Kondolerer
Ei siste helsing. Kvil i fred
Kondolerer
Varme tanker i sorgen.
Hvil i fred🕊️🌹