Snille, lune og koselige Jan! Kondolerer til Espen, Pål, Vibeke og resten av familien. Mamma og pappa (Gro og Jørgen) satte utrolig pris på dere. Og vi "barna" har hatt mange fine lekestunder sammen da vi var mindre.
Tusen takk for alt du og Veslemøy var for hele vår familie under mors og fars langvarige sykdommer og bortgang! Du var en helstøpt gentleman i ordets rette forstand! Hilsen alle oss i familien Eggen
Vi takker for et langt bekjentskap
Takk for et mangeårig godt vennskap. Hvil i fred, kjære Jan! ❤️