Kjære frank vi har kjent verandre siden jeg var liten du har vært en god mann som jeg altid har vært glad i dette var veldig trist at du har godt bordt vil i fred fank
Kjent deg nesten hele livet var så gode venner og vi jobbet sammen lenge masse gode minner frank og du borte er rart
Kjære Frank ️❤️
Året var 95 da jeg for første gang ble med Kirsti hjem til Svingen.& fikk hilse på alle sammen ️, En sammensveiset, inkluderende & hjertegod familie som åpnet hjemme & hjerte sitt ️,Det var som å komme hjem ️❤️ slik fortsatte det da jeg fikk mann & barn Erik .og Mia Jeg/vi er evig takknemlig for alle de fine stundene, samtalene, latter humor og de fine opplevelsene igjennom 30 år. Nå Frank, har du reist tii vakreste Marit og du har det godt ️ På gjensyn sterke kriger ️❤️
Fineste pappan min️ Det er tungt å kjenne på at du ikke er mer, at du har reist hjem til mamma️ Du etterlater deg et stort tomrom og jeg savner deg️ Ingen fler morsomme historier eller gode stunder, ingen varme smil og gode klemmer? Du har det bra nå og slipper å lengte mer. Pass godt på hverandre der dere er️ Til vi ses igjen️