Kjæreste Berit, takk for alle din godhet og omsorg du alltid viste for de rundt deg. Du har alltid vært snill og god mot alle.
Hvil i fred️
Vil savne deg Berit?️
Hvil i fred.
Takk for din omsorg og bønner for Marit og meg
Hvil i frid, Berit.
Det var alltid en glede å møte deg på Frelsesarmeen.
Hvil i fred kjære Berit